is it me now???

Sunday, January 9

life is unexpected...assalamualaikum w.b.t...
as I recall myself on my past few years, I realized that life is totally unexpected...even when I entered form 1 at my beloved secondary school also, I dun even know what was I doing there..hello,org masuk SMK Sultanah Asma tu semua stock2 nak belajar cam gler okay...hehe...

But then, i am not the type of student who always put an aim regarding my study...dari kecik g aku taktau nak jadi pe ble bsar..ble org tanye..I'll said bla bla bla...tiru je la ayat kwn2 dlm kelas..so what??huhu...

But then, i realize smth that I dun realize during that moment...I like to talk..haha...suke sgt bercakap..tp takla ckp 24/7..aku suke gk mendengar,and suke bg pendapat..and suke ke dpan..cam bg pendapat ke,bg idea ke..camtu la..hehe...

Tringat plk zmn skool dlu...entering form 1...form 2..mmg ade mood study g, tp ntah...tak suka aa pressure diri study nak mati..tak dpt pe2 pon..and my prinsip...study utk exam itu tidak bagusssssssssss...sy tak suka begitu okey..sy suka study utk tau..utk gain knowledge..and forever..hehe =) (kemain ayat...haha)

then i am used to be a police caddet...hello...5 thn okey...sgt best..tp aku bru discover aku de mgrain ble aku masuk maktab...knape??sbb aku ngat dulu2 tu yg aku sakit kpala nk pecah adalah kerana aku letih berkawad d tgh panas...tp aku suka...coz...bla g wart performance@pertandingan,rase cam dah tul2 polis..waaaaaaa...tambah2 girls' school,mesti la nk jd terbaekkkkkkkk...rite???

entering upper secondary,dah sgt malas nak belajar..and aku plg tak suka subjek menghafal...letih dowh~...ape la..hafal kejap je..astu lupe..so,i will focus more on understand...biar aa dpt sket,yg penting berguna..and plg aku tak suka adalah sejarah..eh,aku takleyh cope la...biarpon add math and physics susah...tp cam thriller sket kut..dr thriller menghafal...der~!!...

sape sangka pas aku masuk matrix aku akan masuk ke maktab plk kan???erm,sbb aku maen2 la....aku kn tak suka pressure blajar..tu la matrix piinter tak brp kick...tp takdela kantoi...cukup2 mkn...and aku dpt la offer dr UPM...sains instrumentasi...hehe...aku tatau nape aku apply tu...sbb sdap kut bunyi dia.hehe...then i reject...i choose to go to maktab perguruan tawau...
bachelor education in science...der~burn la matrix i...takpe..anggap pengalaman..jgn anggap sesuatu itu sbg kerugian...

tak sangka plk g maktab blajar bnda yg sepupu 14kali ape yg aku blajar time matrix...so,ini memudahkan laluan utk score time foundation kat maktab..susah dowh~ketaq gk..hehe...

and sape sangka skrg aku blum dipostingkan setelah tamat pengajian sebagai seorang guru pelatih di institut pendidikan guru kampus tawau since 2005...hello... 5 thn stgh tu...aku doakan segalanya akan jd unexpected lg utk aku...tp yg baik2 la... (^_*) wink wink

~hehe...zmn mude remaje...bsama my sis...b4 g skolah..
mama amik gmbar ni pg2 buta lepas subuh syapie..~

maybe next entry i will tell bout another aspect of unexpected things in my life.... =)

0 singgah comment yer... =):

happy + sad + laugh + tears Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino