third week...

Monday, July 13

owh...the days are getting calm..makin ari makin dah leh adapt ngan suasana sk taman tawau yg stp ari ade kekecohannye yg ribut bangat sih...aduss....cam ape yg berlaku...and kalo korg g sk tmn tawau nmpak ramai bdk2,guru2,tkg kebun,tukang sapu dan juga nurse klinik pergigian yg sentiasa memakai mask...yerp...telah disahkan seorang pelajar tahun 1 kreatif,yg kakanya ada di smk tawau II,dalam satu kawasan jgk ngan sk taman tawau...dua2nya dah positif H1N1...owh...kes ke 11 di tawau...and kalau g bilik guru skool kami,sumernya berharap utk skool ditutup but then our headmistress won't apply for it from the health department selagi takder org lain yg berjangkit(diz is my expectation)...

and sejak kebelakangan ni,kelam kabut skool itu,pertamanya last week sbb ader seorang ustaz yg special..yg juga guru pelatih jqaf IP tawau,ustaz rosli...sbb pe dia special...erm.maybe org yg knal dia tau...starting from the moment he was introduced in the staff room...keluarla ayat2 begini...
"hello,gud morning...sejak2 ppsmi dimansuhkan ni,makin pandai plak aku speaking bah..."... ini la plg lucu...tp mcm aku simpati nape perlu dipertikaikan keistimewaan ustaz itu...let it be...sumer org ade cara tersendiri utk express kepelikan diorang aite???

and this week,dah minggu ke-3 aku di sini,and aku pnya rph dah byk...let say 1 week = 4...
so 3weeks should be 12...but then cam bertuah coz de kwn2 seperjuangan yg kna wart byk g rph...and akud ah leh hafal nama bdk2 klas 4 cekap...4 amanah lum g...coz 1week = 1time i enter their class..sorry ek murid2 ku...and antara bdk2 yg mencuri perhatian aku...haziq,zul,hani,nadia....erm...and ade nama2 classmate dan pensyarah di kelas aku..tu la snang ingat...cthnya..nadiah mohammad, liyana, sri yana, zaidi dan ismail husin...nape sumer org name sama??tak pnah pun aku dnagr org aireen aneza setempat aku belajar,mengaji,atau mengajar...sesekali kurasa teringin...ewah2...nyanyi plk...

and aku dngar ip takde air...owh,sian new students...but u guys need to face the challenge...itu plg utama...and akan jd rutin...and my junior yg senior kpd junior baru dah mula rasa pe yg aku rasa...hope they succeed...insyaAllah...

and the most important thing...i miss him...lately,sgt bz,krg communication...but always pray for his happiness and successful...

0 singgah comment yer... =):

happy + sad + laugh + tears Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino